- Szczegóły
- Tomasz Stokłosa
- Kategoria: Platforma badawcza
- Opublikowano: 03 luty 2014
- Odsłony: 2622
Dodatkowe instrukcje dotyczące platformy badawczej:
Jak przedłużyć termin zakończenia zadania? pobierz>>
Jak aktywować ponownie ucznia? pobierz>>
- Szczegóły
- Tomasz Stokłosa
- Opublikowano: 10 styczeń 2014
- Odsłony: 2650
Aby uniknąć problemów przy badaniach prosimy uwzględnić poniższe uwagi:
- Prawidłowo zbudowane zadanie powinno zawierać tylko jedną próbę diagnostyczną. Dla każdej badanej klasy tworzymy więc dwa zadania – oddzielnie z matematyki i języka polskiego
- Jeżeli w kwestionariuszu ucznia zaznaczymy, że posiada opinię/orzeczenie – jego wyniki nie będą brane pod uwagę przy tworzeniu raportów z wynikami
- Ponowne zlecenie rozwiązywania testu kasuje dotychczasowe wynik ucznia z tego testu
- Zadanie jest dostępne do rozwiązywania dla uczniów, dopóki nie zostanie finalnie wysłane (przycisk „Zgłoś zadanie”)
- W przypadku problemów z wysyłaniem zadań przez uczniów, możliwa jest powtórzenie próby wysyłki po zalogowaniu ucznia i wybraniu przycisku „Zgłoś zadanie”
- W każdym momencie pracy na platformie jest dostępna opcja POMOC
- Szczegóły
- Tomasz Stokłosa
- Opublikowano: 12 grudzień 2013
- Odsłony: 3297
Poniżej zamieszczamy informacje przydatne przy pracy z testem.
Proszę zwrócić szczególną uwagę na poprawne zapisywanie i zgłaszanie prac przez uczniów.
Podręcznik ucznia pobierz>>
- Szczegóły
- Tomasz Stokłosa
- Opublikowano: 11 grudzień 2013
- Odsłony: 8555
Sugerowana kolejność czynności wykonywanych przez Nauczyciela przy rozpoczęciu pracy z platformą:
1. Tworzenie zadań i przypisywanie testów w danej próbie diagnostycznej i obszarze badawczym do wybranych klas;
2. Wypełnienie kwestionariuszy dotyczących uczniów biorących udział w utworzonych zadaniach;
3. Generowanie haseł dostępowych do kont uczniów, w klasach do których nauczyciel ma dostęp;
4. Przeprowadzanie testu na platformie ucznia;
UWAGA: Nauczyciele powinni zapoznać się z treścią testów przed ich przeprowadzeniem np. w celu wydrukowania kart pracy (dostępnych na stronach testów), które następnie powinni udostępnić uczniom w trakcie rozwiązywania testów.
5. Ewentualne, ponowne zlecanie testu;
6. Przeglądanie wyników testów i generowanie raportów z danymi statystycznymi zebranymi na podstawie badań przesiewowych w określonych okresach badawczych.
Podręcznik nauczyciela (część dotycząca działań) pobierz>>
- Szczegóły
- Tomasz Stokłosa
- Opublikowano: 10 grudzień 2013
- Odsłony: 14323
W dniach 08-09.12.2013 liderzy otrzymali loginy i hasła do platformy badawczej.
Można już rozpocząć pracę. Poniżej publikujemy opracowaną instrukcję dla administratorów i podręcznik administratora szkoły (dostępny także w zakładce POMOC platformy):
Instrukcja administratora szkoły pobierz>>
Podręcznik administratora szkoły pobierz>>
- Szczegóły
- Tomasz Stokłosa
- Opublikowano: 06 grudzień 2013
- Odsłony: 16485
Od poniedziałku 9 grudnia 2013r. dostępna będzie pod adresem http://badania.snit.rcre.opolskie.pl platforma badawcza.
Loginy i hasła zostaną Państwu przekazane na konferencji w dniach 9-10 grudnia 2013r.
W dalszym ciągu można „trenować” na platformie testowej, dostępnej pod adresem: http://acc-badania-snit-rcre.ydp.eu